General Terms and Conditions czechvignette.cz
Článek 1 - Definice
V těchto Všeobecných obchodních podmínkách jsou použity následující definované pojmy:
1. Všeobecné obchodní podmínky: tyto Všeobecné obchodní podmínky.
2. Uživatel: podnikatel, který používá tyto všeobecné obchodní podmínky v souvislosti s uzavřením a plněním této smlouvy se zákazníkem.
3. Zákazník: osoba, která uzavírá nebo uzavřela smlouvu s uživatelem.
4. Spotřebitelem se rozumí každá fyzická osoba, která jedná za účelem, který nespadá do její obchodní, podnikatelské nebo profesní činnosti.
5. Služba: a nebo služba nabízená na webových stránkách uživatele (czechvignette.cz).
6. Náklady na služby: Vignette.cz je společnost, která se zabývá poskytováním služeb: Cena služby: částka, kterou má zákazník zaplatit uživateli (včetně DPH) za službu, kterou má uživatel poskytnout ve prospěch zákazníka.
7. Smlouva: Smlouva o koupi digitální dálniční známky pro Rakousko s okamžitou platností ze strany zákazníka. Zákazník tímto získává Digitální dálniční známku, která mu umožňuje okamžitý přístup na rakouskou dálniční síť a bude mu doručena digitálně...
8. Asfinag: Jedná se o společný název rakouské společnosti Autobahnen- und Schnellstraßen-Finanzierungs-Aktiengesellschaft, Asfinag, která je mimo jiné odpovědná za vybírání a výběr mýtného za užívání některých silnic v Rakousku.
9. Dálniční známka: Jedná se o název pro doklad vydaný společností Asfinag v digitální podobě ("digitální dálniční známka") nebo ve formě nálepky ("dálniční známka"), který slouží jako doklad o zaplacení mýtného pro určité registrované vozidlo na určité období.
10. Odkladná lhůta: zákonem stanovená lhůta, během níž může spotřebitel uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy.
11. Odstoupení od smlouvy: uplatnění zákonného práva na písemné odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy. Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy byl zařazen jako příloha I všeobecných obchodních podmínek.
12. Kalendářní den.
13. Zásady ochrany osobních údajů: zásady ochrany osobních údajů uživatele (czechvignette.cz), které jsou zveřejněny na internetových stránkách uživatele;
Článek 2 - Údaje o uživateli
Společnost Maut & Vignette B.V. působí pod názvem: czechvignette.cz.
Utrechtseweg 1-G,
3811 NA Amersfoort,
Nizozemsko
Vyvolávací číslo:
0031 (0) 85 303 39 23
K dispozici: E-mail: info@czechvignette.cz
Číslo obchodní komory: 85804363
DPH: NL863747814B01
Článek 3 - Použitelnost
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky se vztahují na každou nabídku uživatele a na každou smlouvu uzavřenou mezi uživatelem a zákazníkem.
2. Text těchto všeobecných obchodních podmínek musí být zákazníkovi zpřístupněn před uzavřením smlouvy takovým způsobem, aby si je zákazník mohl uložit na trvalý nosič bez dalších mezikroků. Není-li to rozumně možné, uvede se před uzavřením smlouvy na dálku, kde je možné si Všeobecné podmínky prohlédnout v elektronické podobě, a že budou na žádost zákazníka zaslány elektronicky nebo jinak bezplatně.
3. Následující všeobecné podmínky se vztahují na všechny právní úkony mezi společností Maut & Vignette B.V. a jejími zákazníky. Obecné podmínky se vztahují také na spotřebitele, jak je popsáno v nizozemském občanském zákoníku. 6 Článek 230g: jakákoli fyzická osoba jednající za účelem, který nelze přičítat její obchodní nebo profesní činnosti.
Článek 4 - Smlouva
1. Smlouva nabývá účinnosti přijetím nabídky zákazníkem a splněním podmínek v ní uvedených.
2. Pokud zákazník přijal nabídku elektronicky, uživatel neprodleně potvrdí přijetí nabídky elektronicky. 3. Pokud je smlouva uzavřena elektronicky, uživatel přijme vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení elektronického přenosu dat a zajistí bezpečné webové prostředí. Pokud jde o nabízenou možnost elektronické platby, uživatel dodržuje vhodná bezpečnostní opatření.
3. Nejpozději s dodáním služby poskytne uživatel zákazníkovi následující informace v písemné podobě nebo takovým způsobem, aby je zákazník mohl přístupným způsobem uložit na trvalý nosič dat:
adresu pobočky uživatele, na kterou se zákazník může obracet s dotazy, žádostmi nebo stížnostmi;
podmínky, za kterých může spotřebitel uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy;
informace o případných zárukách a stávajícím servisu po dodání služby;
cenu služby včetně případných daní; případné poplatky za dodání; způsob platby, dodání nebo plnění smlouvy;
vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy pro spotřebitele.
Článek 5 - Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy
1. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu.
2. Lhůta na rozmyšlenou uvedená v odstavci 1 začíná běžet dnem následujícím po uzavření smlouvy.
Článek 6 - Uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy
1. Pokud spotřebitel využije svého práva na odstoupení od smlouvy, musí o tom informovat uživatele ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy prostřednictvím vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy nebo jiným jasným způsobem.
2. Riziko a důkazní břemeno řádného a včasného uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese zákazník.
3. Případně je zákazník povinen vrátit uživateli obdržené zboží v souladu s přiměřenými pokyny uživatele. Zákazník za to nenese žádné přímé náklady.
4. Pokud zákazník odstoupí od smlouvy poté, co předtím výslovně požádal o zahájení plnění smlouvy během lhůty pro odstoupení od smlouvy, dluží uživateli částku úměrnou té části závazku, kterou uživatel splnil v době odstoupení od smlouvy, ve srovnání s úplným splněním závazku.
5. Zákazník nenese žádné náklady na plnění smlouvy, pokud:
uživatel neposkytl zákazníkovi zákonem požadované informace o právu na odstoupení od smlouvy, o náhradě nákladů v případě odstoupení od smlouvy nebo vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, nebo;
zákazník výslovně nepožádal o zahájení plnění smlouvy během lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Článek 7 - Povinnosti uživatele v případě odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele
1. Umožní-li uživatel zákazníkovi učinit prohlášení o odstoupení od smlouvy elektronicky, zašle mu neprodleně potvrzení o přijetí tohoto prohlášení.
2. Uživatel je povinen bezodkladně, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy mu zákazník zaslal oznámení o odstoupení od této smlouvy, vrátit všechny platby přijaté od zákazníka, včetně nákladů na dodání.
3. Uživatel použije stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro vrácení peněz, pokud se spotřebitel nedohodl na jiném způsobu. Vrácení peněz je bezplatné.
Článek 8 - Vyloučení práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy
2. Právo na odstoupení od smlouvy je vyloučeno, pokud to uživatel jasně uvedl při podání nabídky nebo alespoň v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy:
1. Po úplném splnění smlouvy, avšak pouze v případě, že:
plnění bylo zahájeno s výslovným předchozím souhlasem zadavatele a
zadavatel prohlásil, že se vzdává svého práva na odstoupení od smlouvy, jakmile uživatel smlouvu zcela splní;
Článek 9 - Ceny
1. Ceny uvedené v nabídce služby se skládají z nákladů společnosti Edalnice https://edalnice.cz/#/validation na mýtné a nákladů uživatele na službu (czechvignette.cz) za okamžitou dostupnost mýtné nálepky.
2. Ceny uvedené v nabídce služby zahrnují daň z přidané hodnoty.
Článek 10 - Plnění smlouvy
1. Uživatel ručí za to, že závazky, které má splnit, jsou v souladu se smlouvou a specifikací uvedenou v nabídce.
Článek 11 - Dodání a provedení
1. Uživatel je povinen plnit smlouvu s maximální možnou péčí.
2. Místem plnění je adresa oznámená uživateli zákazníkem.
3. Uživatel je povinen podepsat smlouvu v předem stanoveném termínu, a pokud tento není dodržen, bezodkladně.
Článek 12 - Platba
1. Není-li ve smlouvě stanoveno jinak, jsou částky, které zákazník dluží, splatné ihned po uzavření smlouvy.
2. Zákazník je povinen neprodleně informovat uživatele o případných nepřesnostech v předaných nebo poskytnutých platebních údajích.
Článek 13 - Reklamační řízení
1. Uživatel musí mít dostatečně zveřejněný reklamační řád a je povinen vyřídit reklamaci v souladu s tímto reklamačním řádem.
2. Reklamace plnění smlouvy musí být uživateli oznámena v úplnosti a jasně popsána v přiměřené lhůtě poté, co zákazník zjistí vady.
3. Reklamace podané Uživateli musí být zodpovězeny ve lhůtě 14 dnů ode dne jejich obdržení. Pokud reklamace vyžaduje předvídatelně delší dobu vyřízení, Uživatel odpoví v rámci 14denní lhůty s potvrzením o přijetí a uvedením, kdy může Zákazník očekávat podrobnější odpověď.
Článek 14 - Rozhodné právo
Smlouvy mezi uživatelem a zákazníkem, na které se vztahují tyto podmínky, se řídí nizozemským právem. Pokud má spotřebitel bydliště v jiné zemi EU než v Nizozemsku a právní předpisy této země EU mu poskytují lepší ochranu, použije uživatel tato práva.
Zakoupení digitální dálniční známky s okamžitou platností pro Rakousko zákazníkem
1. Aby bylo možné zakoupit digitální dálniční známku s okamžitou platností (nebo k datu zvolenému zákazníkem do 18 dnů od objednávky), uzavře zákazník s uživatelem smlouvu. Tato smlouva a její uzavření se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami Uživatele. Tyto pojmy jsou rovněž definovány ve Všeobecných obchodních podmínkách.
2. Zákazník musí při nákupu digitální viněty postupovat krok za krokem podle elektronického objednávkového formuláře, který uživatel za tímto účelem poskytuje na těchto webových stránkách. Po dokončení musí zákazník použít poskytnutý elektronický přenos vyplněného objednávkového formuláře k dokončení objednávky.
3. Zákazník si zvolí typ digitální dálniční známky a dobu platnosti digitální dálniční známky, kterou si přeje zakoupit. Jako spotřebitel má zákazník možnost zvolit si vinětu s okamžitou platností - nebo s datem zahájení platnosti do 18 dnů od objednání.
4. Zákazník bere na vědomí mýtné společnosti ASFINAG (https://shop.asfinag.at/de/) a poplatky za služby uživatele (https://czechvignette.cz/vignette-osterreich/).
5. Zákazník musí v elektronickém objednávkovém formuláři správně uvést povinné údaje (např. jméno, město a PSČ, adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu a registrační značku vozidla). Nakonec má zákazník možnost automaticky si vyžádat fakturu s DPH.
5.1 Před dokončením objednávky zákazník obdrží přehled o typu dálniční známky, zemi registrace vozidla, registrační značce, platnosti dálniční známky a celkové ceně za digitální dálniční známku s okamžitou platností nebo s požadovaným začátkem platnosti, který musí být do 18 dnů od objednávky.
5.2 Zákazník má možnost platit prostřednictvím platebních karet Sofort, kreditní karty, PayPal, Giropay a EPS.
5.3 Zákazník musí výslovně prohlásit, že se seznámil se všeobecnými obchodními podmínkami, zásadami ochrany osobních údajů, informacemi o odvolání a zpracování údajů a že souhlasí s elektronickým doručováním a fakturací e-mailem.
5.4 Zákazník musí kliknout na tlačítko "Pokračovat k pokladně", aby dokončil objednávku provedením platby uživatelem určenému poskytovateli plateb, společnosti Mollie.
5.5 Po dokončení výše popsaného procesu objednávky a obdržení platby za objednanou digitální dálniční známku včetně poplatku za službu uživatel neprodleně zaregistruje digitální dálniční známku pro zákazníka elektronicky u Asfinagu, zadavatele, s okamžitou platností nebo v den, který si zákazník vyžádá, a to do 18 dnů od objednání. Zákazník obdrží digitální dálniční známku během několika minut po zaplacení.
6. Předáním digitální dálniční známky zákazníkovi elektronickými prostředky splnil uživatel svůj závazek vůči zákazníkovi.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(tento formulář vyplňte a odešlete pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)
- Na adresu: [ Název podnikatele]
[Zeměpisná adresa podnikatele].
[Číslo faxu podnikatele, je-li k dispozici].
[ E-mailová adresa nebo elektronická adresa obchodníka].
- Já/my* tímto oznamuji/oznamujeme, že jsem/jsme se rozhodl/rozhodli ukončit naši smlouvu ke dni.
Prodej následujících výrobků: [název výrobku]*.
Poskytování následujícího digitálního obsahu: [název digitálního obsahu]*
poskytování následující služby: [název služby]*, odstoupení/odvolání*.
- Objednáno dne*/přijato dne* [datum objednání služby nebo datum přijetí službou
Produkty].
- Jméno spotřebitele (spotřebitelů)]
- Adresa spotřebitele (spotřebitelů)]
- Podpis spotřebitele(ů)] (pouze v případě, že je tento formulář předložen v papírové podobě) - [Jméno spotřebitele(ů)
Předložení tohoto formuláře)
* Nehodící se škrtněte nebo vyplňte.
Tyto podmínky použití jsou přeloženy pomocí služby Deepl.com. Z tohoto důvodu nemůžeme nést odpovědnost za chybnou interpretaci nebo pravopisné chyby. V případě dotazů používáme německý dokument s podmínkami používání.