Často kladené dotazy
Dálniční známku potřebují všechna vozidla se čtyřmi pneumatikami a maximální hmotností 3,5 tuny.
Patří mezi ně osobní automobily, menší obytné vozy, SUV a minidodávky (MPV). Pro motorku dálniční známku nepotřebujete.
Patří mezi ně osobní automobily, menší obytné vozy, SUV a minidodávky (MPV). Pro motorku dálniční známku nepotřebujete.
Ne, karavany a přívěsy nepotřebují v České republice samostatnou dálniční známku
Ne, pokud cestujete s motocyklem, nepotřebujete dálniční známku.
Ano, stále musíte žádat o dálniční známku, ale získáte slevu. Pokud si dálniční známku zakoupíte u nás, bude vám sleva automaticky zohledněna v objednávce.
Česká dálniční známka je k dispozici na 10 dní, 1 měsíc nebo 1 rok. Při objednávání můžete uvést, o jakou dálniční známku máte zájem.
Pokud si dálniční známku objednáte mezi 6:00 a 22:00, dostanete ji během několika minut.
Pokud jste vinětu neobdrželi, napište nám na adresu support@czechvignette.cz a uveďte ID své objednávky a problém, na který jste narazili.
Pokud jste vinětu neobdrželi, napište nám na adresu support@czechvignette.cz a uveďte ID své objednávky a problém, na který jste narazili.
Ano, dálniční známku si můžete koupit hned pro dnešní den. Vezměte prosím na vědomí, že platnost začíná v okamžiku, kdy vám ji aktivujeme. Dálniční známku nemůžeme vydat pro uplynulé datum.
Kontaktujte nás co nejdříve na adrese support@czechvignette.cz.
Objednávku nemůžeme zrušit, pokud je viněta plně zpracována. Pokud máte dálniční známku s budoucím datem platnosti, můžeme změny provést. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím podpory.
Kontaktujte nás na adrese support@czechvignette.cz, abychom vám s tím pomohli. Upozorňujeme, že změny můžeme provádět pouze u vinět s budoucím datem platnosti.
Cena závisí na měně, délce platnosti dálniční známky a způsobu platby. Nejnovější ceny najdete na adrese czechvignette.cz.
Můžete platit všemi hlavními platebními kartami. Nabízíme také podporu pro Apple Pay, Paypal, Sofort, Giropay a místní platební metody, jako je iDeal (Nizozemsko), P24 (Polsko) a Bancontact (Belgie)
Nejprve zkontrolujte složku se spamem. Pokud ve spamu žádný e-mail není, napište nám své jméno a ID objednávky. Zajistíme, aby vám byla známka znovu zaslána.
Objednávku nemůžeme zrušit, pokud je dokončena. Pokud vaše dálniční známka ještě nebyla aktivována, můžeme ji ještě stornovat. Pokud chcete tuto možnost využít, kontaktujte nás.
Ne, nedostanete. Jedná se o digitální dálniční známku a je doručena e-mailem.
Potvrzení o registraci vám zašleme několik minut po zaplacení. Pokud jste dálniční známku neobdrželi, kontaktujte nás prosím e-mailem.